اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از سیستم ارتقا شخصیت بازی Sekiro: Shadows Die Twice

اطلاعاتی جدید از سیستم ارتقا شخصیت بازی Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: با انتشار اطلاعات ساخته جدید FromSoftware در شماره جدید نشریه گیم‌اینفورمر مشخص شده که سیستم ارتقا شخصیت بازی Sekiro: Shadows Die Twice در کنار استفاده از ساختار Skill Tree سعی کرده با چیزی که در مجموعه Dark Souls دیده‌ایم، فاصله بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات منتشر شده از سیستم ارتقا شخصیت بازی Sekiro: Shadows Die Twice متوجه این موضوع شده‌ایم که دیگر خبری از بیلد‌های از قبل تعیین شده Dark Souls نیست اما همچنان گیمر می‌تواند شخصیت اصلی را بسته به سلیقه خود ارتقا دهد. هرچند تجربه (XP) به عنوان اصلی‌ترین راه برای ارتقا شخصیت بازی Sekiro: Shadows Die Twice شناخته می‌شود اما واحد دیگری نیز در بازی برای خرید تجهیزات مختلف در نظر گرفته شده.

برخلاف مجموعه بازی Dark Souls، اینجا زمانی که شخصیت اصلی جان خود را از دست دهد، تجربه به دست آمده از بین نرفته یا روی زمین قرار نمی‌گیرد. این موضوع درباره دیگر واحد پولی بازی یک طلا نیز صدق می‌کند. میازاکی کارگردان Sekiro توضیح داده که همچنان مجازاتی برای از دست دادن جان در بازی وجود دارد اما توضیح بیشتری درباره آن ارائه نکرده.

بعد از ارتقا درجه به واسطه دریافت تجربه، گیمر باید مهارت‌های مختلف را در Skill Tree بازی آزاد کند. جدای از این مسئله توضیح داده شده که برای‌ آزاد کردن برخی مهارت‌ها، گیمرها به آیتم‌های مخصوصی نیاز دارد که نقاط مختلف بازی قرار گرفته‌اند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 − 1 =