اخبار بازی

طراحی چند پایان برای داستان Sekiro: Shadows Die Twice

طراحی چند پایان برای داستان Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: اگرچه استودیو  تلاش می‌کند عنوان Sekiro: Shadows Die Twice در مقایسه با عناوین قبلی تفاوت‌های زیادی مانند تاکید بیشتر روی گشت و گذار و مبارزات کاملا جدید داشته باشد اما در برخی موارد دیگر شباهت‌های بسیاری به Soulsborne خواهد داشت. علاوه‌بر باس‌های جانبی و مخفی، داستان Sekiro: Shadows Die Twice شامل چندین پایان مختلف خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، هیدتاکا میازاکی کارگردان بازی و رئیس استودیو  در گفتگوی اخیر خود توضیح داد به مانند دو بازی Dark Souls و Bloodborne که چندین پایان‌بندی داشتند برای داستان Sekiro: Shadows Die Twice هم پایان‌های مختلفی طراحی شده که البته برخلاف دو بازی مذکور، در Sekiro ارتباط بیشتری به داستانی که درون خود بازی روایت می‌شود خواهد داشت. «این اثر هم پایان‌های مختلف خواهد داشت. چنان‌چه پلیر بخواهد می‌تواند پایان‌بندی‌ها به مانند عناوین قدیمی باشد اما این بار بیشتر به بازی وابسته خواهد بود.»

هم‌چنین میازاکی تایید کرد هم‌چون بازی‌های قبلی استودیو FromSoftware، عنوان Sekiro: Shadows Die Twice هم با هر بار تمام کردن بازی سخت‌تر شده و از این رو دارای ارزش تکرار فراوانی خواهد بود. این اثر مورد انتظار در تاریخ 22 مارچ 2019 (2 فروردین 98) برای پلتفرم‌های ، PS4 و عرضه می‌شود. وظیفه نشر بازی هم برعهده کمپانی Activision خواهد بود.