اخبار بازی

بازی Shadow of the Tomb Raider برای Nintendo Switch عرضه نمی شود

بازی Shadow of the Tomb Raider برای Nintendo Switch

وی جی مگ: ماه بعد بازی Shadow of Tomb Raider عرضه می‌شود و طرفداران این سری می‌توانند با شخصیت محبوب Lara Croft ماجراجویی‌های جدیدی را آغاز کنند و البته در این ماجراجویی‌ها مبارزه‌های زیادی وجود خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، دارندگان کنسول Nintendo Switch کنجکاوند تا بدانند که آیا این بازی برای Switch منتشر می‌شود یا خیر. متاسفانه باید بگوییم که این بازی برای این کنسول منتشر نخواهد شد حداقل برای مدتی مشخص.

Heath Smith طراح ارشد بازی در صحبتی که با GameSpot داشت توضیح داد با اینکه Lara Croft از محبوبیت زیادی در بین طرفداران برخوردار است، هیچ برنامه‌ای برای عرضه این بازی برای کنسول Nintendo Switch ندارند. او گفت که طرفدار این کنسول است ولی هم‌اکنون زمان مناسبی برای عرضه این بازی برای Switch نیست و پورت کردن این بازی کار ساده‌ای نیست.

به نظر می‌رسد که یکی از نسخه‌های قبلی بازی Tomb Raider می‌تواند گزینه بهتری باشد چرا که Shadow of Tomb Raider برای پورت شدن سنگین است. البته این کار شدنی است ولی به نظر می‌رسد که استودیو سازنده کارهای دیگری در ذهن دارند.

سال‌های زیادی است که شخصیت Lara Croft را در کنسول‌های Nintendo ندیده‌ایم که آخرین آن‌ها Tomb Raider Underworld و Tomb Raider Anniversary برای کنسول Wii بود. به نظر می‌رسد که باید اندکی صبر کنیم تا خبری از یکی از این بازی‌ها از سوی Square Enix برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود.

بازی Shadow of Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 + پنج =