اخبار بازی

تایید حضور مدل کلاسیک لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider

تایید حضور مدل کلاسیک لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: درست به مانند عنوان Rise of the Tomb Raider حضور مدل کلاسیک لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider هم مورد تایید قرار گرفت. وجود پوسته و لباس قدیمی او در بازی به پلیرها اجازه خواهد داد تا با مدل کلاسیک لارا در عناوین قدیمی Tomb raider به بازی بپردازند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر مشخص نیست چه تعداد از لباس‌ها و پوسته‌های مدل کلاسیک لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider وجود خواهند داشت. تاکنون وجود این سه پوسته در بازی مورد تایید قرار گرفته است. ظاهر معمول لارا کرافت از بازی Tomb Raider 2، ظاهر او با ژاکتش در Tomb Raider و چهره و ظاهر او در بازی Tomb Raider: Angel of Darkness. در عنوان قبلی یعنی Rise of the Tomb Raider بیشتر از سه پوسته و لباس کلاسیک در بازی وجود داشت بنابراین انتظار می‌رود این مورد برای بازی Shadow of the Tomb Raider هم صدق کند و تعداد بیشتری از موارد اشاره در آن وجود داشته باشد.

عنوان Shadow of the Tomb Raider هم‌اکنون توسط استودیو Eidos Montréal در حال ساخت و توسعه بوده و در تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

تایید حضور مدل کلاسیک لارا کرافت در Shadow of the Tomb Raider 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + 10 =