اخبار بازی

سازندگان Shadow Of War روی یک بازی علمی تخیلی کار می‌کنند

سازندگان Shadow Of War روی یک بازی علمی تخیلی کار می‌کنند

وی جی مگ: مدتی است که خبری از استودیو Monolith Productions نیست اما به تازگی اطلاعاتی درباره پروژه بعدی آنها به دست آمده که نشان می‌دهد سازندگان Shadow of War روی یک بازی علمی تخیلی کار می‌کنند. اثری که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به آگهی استخدام جدیدی که از سوی سازندگان Shadow of War منتشر شده متوجه شده‌ایم که آنها به دنبال جذب یک نویسنده جدید هستند. نویسنده‌ای که قرار است روی پروژه بعدی Monolith Productions کار کند. در جزئیات این فرصت شغلی ذکر شده که فرد مورد نظر باید کتاب، بازی و فیلم‌های سینمایی علاقه داشته و از سویی علاقه‌مند به کار روی بازی فانتزی و علمی تخیلی نیز در او حضور داشته باشد.

با توجه به این موضوع ممکن است فعلا خبری از ساخت ادامه مجموعه تاثیر گرفته این استودیو از دنیای ارباب حلقه‌ها نباشیم و سازندگان Shadow of War به سراغ توسعه اثری علمی تخیلی بروند. سال گذشته بازی Shadow of War منتشر شد که هر چند از دید کیفی در سطح خوبی قرار داشت اما در ابتدا به واسطه استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای متوجه انتقاد‌های بسیاری شد. انتقادهایی که در نهایت باعث شده‌اند این بخش از بازی به طور کامل از گیم‌پلی حذف شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 4 =