اخبار بازی

انتشار اطلاعات New Game Plus بازی Shadow of the Tomb Raider

New Game Plus بازی Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: چند وقتی است که سازندگان بازی Shadow of Tomb Raider اطلاعاتی از این بازی منتشر می‌کنند مانند تفاوت درجه سختی‌های بازی. حالا نوبت به اطلاعات New Game Plus رسیده است.

به گزارش وی جی مگ، به محض اینکه بازی را به اتمام رساندید می‌توانید با تمام مهارت‌ها، سلاح‌ها، لباس‌ها، تجهیزات و… که به‌دست آورده‌اید، دوباره بازی را را شروع کنید که قدرت و سرعت بیشتری خواهید داشت.

سه مسیر برای شما باز خواهند شد که فقط یکی از آن‌ها را می‌توانید انتخاب کنید.

مسیر مار

گیم‌پلی شما شامل مخفی‌کاری و فرار می‌شود. دشمنان را یکی یکی می‌کشید و با ایجاد سروصدا میان آن‌ها آشوب ایجاد می‌کنید. گل‌‌ولای به شما اجازه می‌دهد که استتار کنید.

مسیر جگوار

گیم‌پلی شما روی مبارزه و شکار تمرکز خواهد داشت. دشمنان خود را با خشونت بالا از بین ببرید. چابکی Lara Croft به شما این اجاز را می‌دهد تا نبرد‌های تن به تن برتر باشید و با استفاده از چاقو دشمنان را بکشید.

مسیر عقاب

گیم‌‌پلی شما روی گذرگاه‌ها و منابع تمرکز خواهد داشت. دشمنان خود را از راه دور شناسایی کنید و برای حمله بعدی خود برنامه‌ریزی کنید. به راحتی جا به جا شوید و از راه دور دشمنان را از بین ببرید.

هر مسیر جایزه‌های زیادی خواهند داشت که به روش بازی شما کمک می‌کند که جایزه‌های هر مسیر متفاوت خواهد بود. بازی Shadow of Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × یک =