اخبار بازی

بازی جدید The Walking Dead ساخته می‌شود ؟

بازی جدید The Walking Dead ساخته می‌شود ؟

وی جی مگ: کمپانی Skybound که امتیاز مربوط به سری The Walking Dead را در اختیار دارد ظاهرا به دنبال ایده‌های جدیدی برای توسعه یک اثر جدید است. بخش گیم این کمپانی به تازگی در توییتر پرسشی را مطرح کرده و نظر طرفداران را در مورد ایده‌های بازی جدید The Walking Dead جویا شده است.

به گزارش وی جی مگ، توییت منتشر شده توسط Skybound Games به این شرح بود «یک سوال کاملا فرضیه‌ای: مایل هستید چه نوع بازی ویدئویی براساس The Walking Dead توسعه داده شود ؟» به دنبال این پرسش، پاسخ بسیاری از طرفداران به ساخت فصل پنجم بازی داستان‌محور The Walking Dead اشاره می‌کرد. اثری که تولید آن توسط کمپانی تعطیل شده Telltale Games آغاز شد. همین مسئله سبب شد تا Skybound Games به سرعت و به طور واضح اعلام کند که به دنبال ایده‌های نوینی برای ساخت بازی جدید The Walking Dead است. «ما به دنبال پیشنهاداتی برای توسعه بازی‌های جدیدی هستیم. نه عناوینی که پیش از این ساخته شده‌اند.»

تا پیش از ساخته Telltale Games، مجموعه The Walking Dead در دنیای ویدئوگیم حضور پررنگی را تجربه نکرده بود. تنها یک نسخه اول شخص شوتر با نام The Walking Dead: Survival Instinct توسط استودیو Terminal Reality توسعه داده شده بود که عملکرد بسیاری ضعیفی از خود برجای گذاشت. البته در سال 2018 هم استودیو Overkill Software که به واسطه تولید سری Payday شناخته می‌شود یک بازی از مجموعه مورد بحث با نام Overkill’s The Walking Dead ساخته و عرضه کرد که البته علیرغم کیفیت نه چندان پایین، نتوانست عملکرد تجاری قابل قبولی از خود نشان دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + دو =