اخبار بازی

مدیر Nintendo: رقابتی با Microsoft و Sony نداریم

مدیر Nintendo: رقابتی با Microsoft و Sony نداریم

وی جی مگ: مدیر شرکت Nintendo معتقد است این کمپانی به صورت مستقیم رقابتی با Microsoft و Sony ندارد. نیتندو جایگاهی ویژه در صنعت ویدئو گیم دارد. در حالی که کنسول‌های این شرکت از تکنولوژی و قدرت سخت‌افزاری روز بهره نمی‌برند اما همواره ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی را به همراه دارند. بازی‌های این شرکت همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده و همین مورد باعث می‌شود تا مخاطبین برای خرید سخت‌افزار ارزان این شرکت ترغیب شوند.

به گزارش وی جی مگ، با تمامی این توضیحات می‌توان مدعی شد که Switch به صورت مستقیم با دو کنسول PS4 و Xbox One رقابت ندارد. مسئله‌ای که حتی مقام اجرایی نینتندو یعنی رجی فیلز-ایمی نیز با آن موافق بوده و روی آن تاکید دارد. در گفتگویی با وبسایت Ars Technica، فیلز-ایمی به صورت مشخص گفت که این شرکت در حال رقابت با زمان فراغت یک مخاطب در مقابل تمامی فعالیت‌های سرگرمی‌محور دیگر است و به طور مخصوص مجموعه‌ای از مخاطبین را هدف قرار داده است.

«تمامی زمانی که برای یک مخاطب به صورت آزاد باقی مانده زمان مخصوص به سرگرمی اوست. این موضوعی است که به شخصه برای تصاحب دقیقه به دقیقه آن رقابت می‌کنم. زمانی که برای گشت‌وگذار در اینترنت، تماشای فیلم یا برنامه تلویزیونی صرف می‌شود مربوط به سرگرمی است و برای آن رقابت می‌کنیم. مجموعه رقابتی من و شرکت و ما بسیار بزرگ‌تر است رقیبان مستقیم ما در دو شرکت Microsoft و Sony است. نینتندو رقابتی با Microsoft و Sony ندارد. ما برای زمان رقابت می‌کنیم. وقتی این کار را انجام می‌دهید باید خلاق بوده و نوآوری داشته باشید تا بتواند در نبرد پیروز شوید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هشت =