اخبار بازی

هزینه 24 میلیون دلاری سونی برای تبلیغات تلویزیونی PS4 و Spider-Man

هزینه 24 میلیون دلاری سونی برای تبلیغات تلویزیونی PS4 و Spider-Man

وی جی مگ: آخرین آمار هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی در آمریکا که به ماه سپتامبر اختصاص دارد منتشر شده نشان از هزینه 24 میلیون دلاری سونی برای تبلیغات تلویزیونی PS4 و Spider-Man دارد. آماری که از سوی iStop به دست آمده که به صورت ماهیانه وضعیت تبلیغات در تلویزیون را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که تبلیغات PS4 و Spider-Man مجموعا 24.2 میلیون دلار برای سونی هزینه داشته اند و این شرکت 9 تبلیغ مشخص را برای 2900 بار طی ماه سپتامبر پخش کرده. سونی 1.1 میلیارد واکنش نسبت به این تبلیغات دریافت کرده و شرایطی را به وجود آورده که مایکروسافت در رتبه دوم جدول قرار گیرد.

آمار موجود نشان از این دارد که در ماه سپتامبر گذشته مایکروسافت مجموعا مبلغی 8.2 میلیون دلاری را هزینه تبلیغات کرده و 4 تبلیغ را سه هزار پخش و در مقابل 569.5 میلیون واکنش را دریافت کرده. در شرایطی که تبلیغات تلویزیونی PS4 و Spider-Man عمده فعالیت سونی را در این زمینه به خود اختصاص داده، مایکروسافت بیشتر تمرکز خود را روی آثار غیرانحصاری همچون NBA 2K19 و Shadow of the Tomb Raider قرار داده.

در رتبه سوم نیز نینتندو قرار دارد که ماه ژوئن صدرنشین بود و اینبار با هزینه‌ای 4.45 میلیون دلاری 10 تبلیغ را برای 2700 بار پخش کرده و 335.4 میلیون واکنش را به همراه داشته. با توجه به اینکه حق تبلیغات بازی Red Dead Redmeption 2 در اختیار سونی است، انتظار می‌رود که این کمپانی از دید تبلیغات تلویزیونی برای ماه اکتبر نیز در صدر جدول قرار گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =