اخبار بازی

معرفی مدیرعامل جدید بخش Playstation سونی

معرفی مدیرعامل جدید بخش Playstation سونی

وی جی مگ: امروز کمپانی سونی و زیرمجموعه سرگرمی آن از اعمال تغییرات مدیریتی در این صحنه خبر داد و مشخص شد از ابتدای ماه آپریل جیم رایان به عنوان مدیرعامل جدید بخش Playstation و سرگرمی سونی فعالیت می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، از تاریخ یک آپریل 2019 نائب رئیس فعلی بخش‌ سرگرمی‌های سونی یعنی جیم رایان به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید این بخش فعالیت می‌کند. در مقابل جان کودرا رئیس و مدیرعامل کنونی این بخش با یک پله کاهش منصب مواجه شده و از این پس به جای رایان به عنوان نائب رئیس خدمت می‌کند. به گفته سونی، کودرا از این پس خود را وقف تولید تجربه نوآورانه برای کاربران و بهبود وضعیت شبکه Playstation می‌کند. هم‌چنین جیم رایان و جان کودرا به ترتیب مدیریت نمایندگی و معاونت این سمت را در شعبه ژاپن بخش سرگرمی‌های سونی برعهده خواهند داشت.

مدیرعامل جدید بخش Playstation سونی یعنی جیم رایان از پس تصمیم‌گیری‌ها و سازمان‌دهی کلی بخش سرگرمی سونی را رهبری می‌کند و کار خود را به طور مستقیم به کنچیرو یوشیدا مدیرکل کمپانی سونی گزارش می‌کند. این تصمیم توسط شخص یوشیدا گرفته شد و در مورد تغییرات صورت گرفته اظهار کرد که در حال حاضر بزرگ‌ترین تجارت و بازار سونی از طریق بخش گیم و برند Playstation صورت می‌گیرد. در این میان جیم رایان می‌تواند از بهبود و تکامل PlayStation Network اطمینان حاصل کند تا سونی نیز هم‌چنان پیشتاز بخش گیم و سرگرمی باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + 1 =