اخبار بازی

سونی به دنبال پیشرفت PSN برای PS5

سونی به دنبال پیشرفت PSN برای PS5

وی جی مگ: یکی از زمینه‌هایی که شاید در آن مایکروسافت نسبت به سونی امکانات بیشتری را پیش روی مخاطب‌های خود قرار دهد، فضای آنلاین کنسول است. برای سال‌هاست که سونی سعی در پیشرفت این قسمت دارد و به نظر می‌رسد که باید شاهد تحول چشم‌گیر PSN برای PS5 باشیم.

به گزارش وی جی مگ، هنوز هیچ اطلاعات رسمی از کنسول آینده سونی یعنی PS5 در دسترس نیست و شایعات به این موضوع اشاره دارند که این پلتفرم در سال 2019 طی دو کنفرانس جداگانه به صورت کامل معرفی می‌شود و احتمالا باید در سال 2020 شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

با این وجود اطلاعات به دست آمده از جدیدترین آگهی استخدام سونی نشان می‌دهد که آنها به دنبال جذب افراد جدید برای دفتر کالیفرنیا خود هستند که به صورت تخصصی روی شبکه PSN کار می‌کند. با توجه به این موضوع بسیاری انتظار دارند که در آینده شاهد تحول عظیم PSN برای PS5 باشیم و تغییرات اساسی در فضای آنلاین کنسول بعدی سونی ایجاد شود.

جالب است بدانید که دیگر آگهی استخدام جدید سونی به دفتر سن دیگو آنها ارتباط پیدا می‌کند که اعضای آن هم به صورت تخصصی روی PSN کار می‌کنند. با توجه به تمامی این نشانه‌ها می‌توان انتظار داشت که PSN برای PS5 با تغییرات گسترده‌ای همراه شده و به احتمال فراوان سرویس‌های سرگرمی جدیدی برای آن تعریف شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =