اخبار بازی

شایعه: بازی Mortal Kombat 11 در The Game Awards معرفی می‌شود

شایعه: بازی Mortal Kombat 11 در The Game Awards معرفی می‌شود

وی جی مگ: در چند وقت اخیر شایعات فراوانی درباره در دست تولید بودن بازی Mortal Kombat 11 توسط صداپیشگان این مجموعه به گوش رسیده است. براساس شواهد جدید به دست آمده به نظر می‌رسد می‌توانیم شاهد معرفی شدن بازی Mortal Kombat 11 در The Game Awards باشیم.

به گزارش وی جی مگ، صداگذار اسپانیایی دو شخصیت Kung Lao و Reptile یعنی Lalo Garza در توییتر وجود نسخه جدید این سری بازی فایتینگ مورد تایید قرار داد و توضیح داد که چرا نمی‌تواند به مانند گذشته صداپیشگی دو شخصیت مذکور را انجام داد. به گفته این صداگذار، کمپانی که وظیفه دوبله اسپانیایی بازی را برعهده گرفته از این شخص برای صداپیشگی مجدد کاراکترهای نام‌برده استفاده نکرده و همین مورد باعث شده تا Lalo Garza از کار قبلی خود کنار گذاشته شود.

در این توییت به طور واضح و با استفاده از هشتگ به Mortal Kombat 11 اشاره شده است. اگرچه این موارد هم‌چنان تاییدیه رسمی محسوب نمی‌شوند اما اگر فرآیند ساخت بازی توسط استودیو NetherRealm به حدی جلو رفته باشد که به مرحله دوبله برای مناطق مختلف رسیده است، رونمایی و حتی اعلام تاریخ عرضه آن در آینده‌ای بسیار نزدیک دور از انتظار نخواهد بود. می‌توان انتظار داشت بازی Mortal Kombat 11 در The Game Awards در ماه دسامبر و یا هر رویداد پیش‌رو دیگری مانند نمایشگاه E3 در ماه می معرفی شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + شش =

  • از الان دارم اون صحنه رو تصور میکنم-اد بون میاد روی سن که جایزه بهترین بازی فایتینگ سالو بده که احتمالا سولز کالیبر ۶ میبره-بعد از اعلام جایزه میگه(تویت های تویترم رو که دیدید-من همیشه تو املا حرف c رو با k اشتباه می نوشتم) بعد بازی معرفی میشه و همه کف و خون آقای میکنن :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: