اخبار بازی

احتمال حضور Spawn در Mortal Kombat 11

احتمال حضور Spawn در Mortal Kombat 11

وی جی مگ: بازی Mortal Kombat 11 تنها چند روزی است که معرفی شده اما از هم‌اکنون گمانه‌زنی طرفداران برای حضور شخصیت‌های مختلف در این عنوان آغاز شده است. با این حال چنان‌چه جزئیات جدید منتشر شده صحت داشته باشند می‌توان انتظار حضور شخصیت Spawn در Mortal Kombat 11 را داشت. شخصیتی که به دنیای سری بازی فایتینگ نام‌برده ارتباطی ندارد.

به گزارش وی جی مگ، از تاد مک‌فارلین نویسنده و خالق آثار کمیک‌بوکی طی جلسه پرسش و پاسخی در وبسایت Reddit پرسیده شد که آیا احتمال دارد یکی از مشهورترین شخصیت‌های خلق شده توسط ایشان یعنی Spawn در Mortal Kombat 11 حضور داشته باشد ؟ مک‌فارلین در پاسخ به سادگی اظهار کرد «من معتقد هستم این احتمال وجود دارد.» با این حال باید توجه کرد این پاسخ در حال حاضر هیچ تاییدیه رسمی محسوب نمی‌شود.

ناگفته نماند پیش از این استودیو NetherRealm شخصیت‌های مختلفی را هم‌چون Jason Vorhees، Predator، Leatherface و Alien را تحت بسته‌های الحاقی به بازی Mortal Kombat 10 اضافه کرده بود. از طرفی شخصیت Spawn همواره به صورت یک کاراکتر خشن معرفی شده و بنابراین اضافه شدن آن به جدیدترین نسخه مجموعه فایتینگ Mortal Kombat منطقی به نظر می‌رسد.

نکته‌ای دیگری که جالب است به آن اشاره شود بدین شرح است که در سال اخیر تلاش زیادی صرف شده تا شخصیت Spawn مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و به مدیوم‌های جدید وارد شود. از همین رو چندین فیلم مختلف که روی این شخصیت تمرکز دارند در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد. ورود این شخصیت به یک بازی ویدئویی می‌تواند شروعی مناسب برای وارد شدن به مدیوم‌های بیشتر باشد. در هر صورت Mortal Kombat 11 قرار است در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 97) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − دو =