اخبار بازی

موجودی باندل‌های PS4 و Spider-Man در آمریکا به پایان رسید

موجودی باندل‌های PS4 و Spider-Man در آمریکا به پایان رسید

وی جی مگ: پیش از این در دفعات مکرر از اتمام موجودی باندل‌های PS4 و Spider-Man در مناطق مختلف خبر داده بودیم. با این حال اکنون گروه NPD از تمام شدن این باندل در خرده‌فروشی‌های مختلف آمریکا گزارش داده است.

به گزارش وی جی مگ، مت پیسکاتلا تحلیل‌گر گروه NPD اظهار کرد به آسانی موجودی باندل‌های PS4 و Spider-Man که توسط سونی به خرده‌فروشی‌های مختلف اختصاص داده می‌شود فروخته می‌شوند. پیسکاتلا این باندل را جذاب ترسناک خطاب کرده چرا که با خرید این باندل می‌توانید به یک دستگاه کنسول PS4 Slim با حافظه ا ترابایت و یک نسخه از بازی Spider-Man دسترسی پیدا می‌کنید در حالی که قیمت آن تنها 200 دلار است. این ارزان‌ترین باندلی است که کنسول PS4 در دوران عمر خود داشته است.

این تحلیل‌گر در ادامه گفت هیچ‌کس حتی سونی چنین سطحی از موفقیت را برای این باندل تصور نکرد. تمامی موجودی‌های این باندل در همه خرده‌فروشی‌ها به اتمام می‌رسند و به سختی می‌توان از آن نسخه‌ای پیدا کرد. از طرفی دیگر اطلاعاتی مشابه از خرده‌فروشی‌ها بیان داشته از هنگامی که باندل Spider-Man در دسترس قرار گرفته است تعداد واحد بیشتری از کنسول PS4 به نسبت چند ماه اخیر فروخته شده است. ساخته موفق Insomniac به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی در دسترس بوده و باید دید کمبود موجودی آن در هنگام بلک فرایدی چگونه جبران خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 11 =