اخبار بازی

صدرنشینی بازی Spyro Reignited Trilogy در بازار بریتانیا

صدرنشینی بازی Spyro Reignited Trilogy در بازار بریتانیا

وی جی مگ: آمار این هفته بازار بریتانیا منتشر شده و با بررسی آن متوجه صدرنشینی بازی Spyro Reignited Trilogy می‌شویم که طی هفته اخیر به صورت رسمی عرضه شد و در اصل به عنوان بازسازی سه قسمت اصلی این مجموعه شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بالاخره بعد از چند هفته صدرنشینی بالاخره بازی Spyro Reignited Trilogy موفق به شکست Red Dead Redemption 2 شد و آخرین ساخته Rockstar Games این هفته در رتبه دوم قرار گرفته. با این حال اگر نسخه‌های مختلف Pokemon Let’s Go را به صورت یک مجموعا مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که در اصل صدرنشین این هفته بازار بریتانیا بازی Pokemon Let’s Go است که در دو نسخه Pokémon Let’s Go Pikachu و Pokémon Let’s Go Eevee منتشر شده.

نکته جالب توجه این است که 75 درصد از فروش بازی Pokemon Let’s Go به PS4 اختصاص داشته و باقی برای خریداران Xbox One‌ بوده. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که مجموعا فروش Pokemon Let’s Go چیزی حدود 60 درصد نسبت به Pokemon Sun و Pokemon Moon کاهش داشته که دو سال پیش منتشر شده بود.

دو بازی دیگری که هفته اول فروش خود را تجربه می‌کنند، Fallout 76 و Hitman 2 هستند که هیچکدام عملکرد خوبی نداشته‌اند. هرچند ساخته Bethesda رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده اما نسبت به Fallout 4 افت فروشی 80 درصدی را تجربه کرده. همین وضعیت برای بازی Hitman 2 نیز تکرار شده و فروش این نسخه نسبت به Hitman Absolution افتی 90 درصدی داشته.

در ادامه جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده می‌کنید که با صدرنشینی بازی Spyro Reignited Trilogy همراه شده.

Last Week This Week Title
New Entry 1 Spyro Reignited Trilogy
1 2 Red Dead Redemption 2
New Entry 3 Fallout 76
New Entry 4 Pokémon Let’s Go Pikachu
3 5 FIFA 19
New Entry 6 Pokémon Let’s Go Eevee
2 7 Call of Duty: Black Ops 4
New Entry 8 Fortnite: Deep Freeze Bundle
6 9 Mario Kart 8 Deluxe
New Entry 10 Hitman 2
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × چهار =