اخبار بازی

اطلاعاتی تازه از بازی جدید سازندگان Bulletstorm

اطلاعاتی تازه از بازی جدید سازندگان Bulletstorm

وی جی مگ: در سال 2017 کمپانی Square Enix اعلام کرد که وظیفه نشر بازی جدید سازندگان Bulletstorm یعنی استودیو لهستانی People Can Fly که یک اثر شوتر AAA است را برعهده خواهد داشت. از آن زمان تاکنون اگرچه People Can Fly گسترش پیدا کرده و دو شعبه جدید در زشوف لهستان و نیوکاسل انگلستان تاسیس کرده با این حال هم‌چنان اطلاعات خاصی از بازی بعدی آن‌ها به اشتراک گذاشته نشده است.

به گزارش وی جی مگ، هنگامی که این همکاری اعلام گردید Lee Singleton رئیس استودیو شعبه لندن کمپانی Square Enix اظهار کرد استودیو People Can Fly سرشار از افرادی است که به خوبی کارشان را می‌دانند. هم‌چنین افزود بازی جدید سازندگان Bulletstorm جز بهترین و کامل‌ترین نمونه‌های کاری بوده که با این کمپانی مطرح شده است. از طرفی دیگر مدیر استودیو People Can Fly یعنی آقای Sebastian Wojciechowski مدتی پیش گفتگویی درباره این پروژه با وبسایت DualShockers انجام داده بود و طی آن توضیح داد ایده این پروژه به طور کامل متعلق به People Can Fly بوده و ارتباطی به شرکت Square Enix ندارد. این اثر کاملا یک بازی جدید بوده و بنابراین گیمرها نباید انتظار ساختی اثر براساس IP های قدیمی Square Enix را داشته باشند.

«پس از جدایی از Epic Games در سال 2015، تمامی تمرکز سه شعبه استودیو ما و 170 کارمندی که در آن مشغول به کار هستند به این پروژه جدید اختصاص پیدا کرد. در این میان تنها استثنا صورت گرفته به ساخت Bulletstorm: Full Clip Edition مربوط می‌شد. از زمان مطرح شدن ایده اولیه در سال 2015، پروژه ما بسیار بزرگ‌تر و جاه‌طلبانه‌تر شده است. در حالی که هم‌چنان ایده اصلی پشت بازی همان مورد قبلی است اما با رشد و گسترش فراوانی همراه شده است.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 6 =