اخبار بازی

عملکرد مالی خوب Shadow of the Tomb Raider

عملکرد مالی خوب Shadow of the Tomb Raider

وی جی مگ: ظاهرا کمپانی Sega تنها کمپانی نبوده که به دلیل عملکرد ضعیف در بازار موبایل با ضرر مواجه شده است. گزارش مالی منتشر شده نشان می‌دهد عملکرد تجاری Square Enix کمتر از سطح انتظار آن‌ها بوده با این حال این گزارش شامل عملکرد مالی خوب Shadow of the Tomb Raider نیز می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه شرکت Square Enix هم‌چنان درآمد خوبی را به دست آورده اما میزان برآورد شده از سطح انتظار آن‌ها کمتر بوده است که ناشی از عملکرد ضعیف در بازار موبایل می‌شود. این گزارش مالی اگرچه از عملکرد مالی خوب Shadow of the Tomb Raider و Octopath Traveler خبر می‌دهد اما این فروش خوب این بازی‌‎ها نتوانسته خسارت حاصل شده از سوی بازی‌ها موبایلی و بازی‌های تحت مرورگر آن‌ها را جبران نماید. ضررهای این بخش به همراه هزینه تولید بازی‌های بزرگ جدید و هم‌چنین هزینه تبلیغات باعث شده تا کمپانی نام‌برده عملکرد پایین‌تر از سطح انتظار را تجربه نماید.

به منظور جبران ضررهای وارد شده شرکت Square Enix قصد دارد تا روی IP های موفق و برگزیده خود روی پلتفرم‌های موبایل و کنسولی تمرکز کند. با توجه به فروش قدرتمندی که بازی Kingdom Hearts 3 در هنگام لانچ داشته می‌توان امیدوار بود گزارش مالی انتهای سال آن‌ها از وضعیت کنونی بهتر باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + 9 =