اخبار بازی

چرا پروژه بازی Avengers هنوز معرفی نشده ؟

چرا پروژه بازی Avengers هنوز معرفی نشده ؟

وی جی مگ: دو سال از اعلام ثبت قرارداد همکاری Marvel و Square Enix برای ساخت چند بازی براساس قهرمان‌های این کمپانی گذشته و هنوز به جز همان اطلاعات اولیه در زمان ثبت قرارداد هیچ اطلاعات دیگری از پروژه بازی Avengers در دسترس نیست. مسئله‌ای که به تازگی در کانون توجه گیمرها قرار گرفته و شایعات مختلفی پیرامون آن شکل گرفته.

به گزارش وی جی مگ، چند روز پیش شایعه‌ای مطرح شد که احتمالا پروژه بازی Avengers به صورت رسمی در جریان The Game Awards 2018 معرفی می‌شود اما جدای از آن اطلاعاتی از سوی گیمرها جمع‌آوری شده که نشان می‌دهد احتمالا اضافه شدن بخش داستانی و تک نفره یکی از اصلی‌ترین دلایل معرفی نشدن پروژه بازی Avengers‌ است.

یکی از کاربرهای انجمن اینترنتی ResetEra به تازگی با نگاهی به وضعیت تیم تولید کننده پروژه بازی Avengers استودیو Crystal Dynamics در لینکدین اطلاعاتی را به دست آورده که بخشی از آن نشان می‌دهد بخش داستانی اصلی‌ترین دلیل تاخیر در رونمایی است.

به نظر می‌رسد که استودیو Crystal Dynamics یک سال قبل از ثبت قرارداد Square Enix و Marvel کار ساخت پروژه بازی Avengers را شروع کرده. این قراداد در ژانویه سال 2017 ثبت شد و با این تفاسیر احتمالا استودیو Crystal Dynamics از سال 2016 روی این بازی کار کرده. در ادامه اما زمانی که به سال 2018 می‌رسیم با این نکته روبرو شدیم که Crystal Dynamics تعداد زیادی از بازیسازهای اصلی خود را تغییر داده و چهره‌های جدیدی را به خدمت درآورده که سابقه بیشتری برای کار روی یک بازی تک نفره و داستانی دارند.

نکات اشاره شده نهایتا این فرضیه را شکل داده‌اند که احتمالا دلیل اصلی معرفی نشدن پروژه بازی Avengers، اضافه شدن بخش داستانی بوده. در ابتدا به نظر می‌رسید که تمرکز اصلی این بازی روی ارائه تجربه‌ای آنلاین و Co op است اما ممکن است بعد از موفقیت Spider-Man تغییراتی در رویکرد این اثر نیز به وجود آمده باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =