اخبار بازی

انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Babylon’s Fall در سال 2019

انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Babylon’s Fall در سال 2019

وی جی مگ: در نمایشگاه E3 2018 شرکت Square Enix از بازی Babylon’s Fall رونمایی کرد. اثری که توسعه آن برعهده استودیو Platinum Games قرار دارد. با این حال نمایش رونمایی بازی هیچ گونه جزئیاتی را در خصوص آن ارائه نمی‌کرد.

به گزارش وی جی مگ، از آن زمان تاکنون هیچ گونه اخباری در رابطه با Babylon’s Fall به اشتراک گذاشته نشده اما به گفته کمپانی سانده این مورد در سال 2019 تغییر خواهد کرد. در مصاحبه با وبسایت 4Gamers، یوسوکه سایتو از شرکت Square Enix ابراز امیدواری کرد که اطلاعاتی جدید از بازی Babylon’s Fall در سال 2019 به اشتراک گذاشته می‌شود.

تنها نکته‌ای که تاکنون از از اسم بازی Babylon’s Fall فهمیده می‌شود بدین شرح است که حوادث بازی با الهام از حوادث تاریخی دنبال می‌شود. استودیو سازنده یعنی Platinum Games هم پیش از این اظهار کرده بود که توسعه این اثر یک چالش جدید برای آن‌ها محسوب می‌شود.

در همین مصاحبه Atsushi Hashimoto از استودیو Tokyo RPG Factory که عناوینی چون Lost Sphear و I Am Setsuna را در کارنامه دارد تایید کرد که این استودیو در حال کار روی بازی‌های جدیدی است که البته مشخص نیست چه زمانی از آن‌ها رونمایی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − یک =