اخبار بازی

هفته آینده گیم‌پلی بازی Just Cause 4 نمایش دارد

گیم‌پلی بازی Just Cause 4

وی جی مگ: بعد از رونمایی از بازی Just Cause 4 در نمایشگاه E3، شرکت Square Enix تصمیم گرفته تا قبل از شروع نمایشگاه Gamescom 2018 تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر کند.  گفته می‌شود ترلیری که در E3 به نمایش درآمد از گیم‌پلی بازی بود ولی نظر می‌رسید که تشکیل شده از میان‌پرده‌های بازی بود.

به گزارش وی جی مگ، در چهارمین قسمت از سری Just Cause قرار است Rico Rodriguez به عنوان شخصیت اصلی در بازی باشد. او یک ماموریت دیگر را با لباس Wingsuit و قلاب خود شروع می‌کند البته اینبار در آب‌ و هوای متفاوت.

به Solis خوش آمدید، دنیای بزرگ آمریکای شمالی که در آن ظلم و ستم وجود دارد و آب‌هوای آن متفاوت است. Square Enix در مورد این سری گفت:« در Just Cause 4 مامور Rico Rodriguez در Soils به دنبال حقیقت در مورد گذشته است، به هر قیمتی که شده او کار خود را می‌کند. لباس مخصوص خود رو بپوشید و Grappling Hood که قابل شخصی‌سازی است را بردارید و طوفان به پا کنید.»

می‌توان انتظار داشت که این بازی در نمایشگاه Gamescom در دسترس باشد. قرار است یک کنفرانس انحصاری در غرفه Square Enix وجود  داشته باشد که احتمالا این بازی را بییشر مورد بررسی قرار دهند.

خودتان را برای نمایشگها Gamescom 2018 آماده کنید چرا که بازی‌های زیادی به نمایش در می‌آیند مانند اولین تریلر از بازی Life is Strange 2.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 1 =