اخبار بازی

ممکن است بازی Left Alive برای پلتفرمی جز PS4 و PC نیز عرضه شود

بازی Left Alive

وی جی مگ: سال 2017 بازی Left Alive معرفی شد که فهمیدیم برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر خواهد شد. البته شرکت Square Enix تجربه خوبی در پورت کردن بازی‌ها دارد و احتمال این وجود دارد که بازی Left Alive باری پلتفرم‌های دیگری پورت شود.

به گزارش وی جی مگ، در نمایشگاه Gamescom 2018 یکی از افراد وب‌سایت DualShockers صحبتی با کارگردان بازی Left Alive یعنی Toshifumi Nabeshima داشت و سوالی در مورد عرضه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر پرسید.

«ماموریت اول ما این است که بازی Left Alive را برای پلتفرم‌های PC و PS4 بسازیم. بعد از اینکه این‌ کار را انجام دادیم، به دنبال احتمالات دیگر ( عرضه بازی برای پلتفرم‌های دیگر) خواهیم بود.»

اطلاعت کافی در مورد پلتفرم‌های این بازی به‌دست آوردیم. اگر یکی از دو پلتفرم PC و یا PS4 را ندارید، نگران نباشید. احتمال اینکه این بازی برای پلتفرم‌های دیگر منتشر شود زیاد است. تاریخ انتشار دقیق بازی هنوز مشخص نشده است ولی انتظار می‌رود که به زودی اعلام شود. بازی Left Alive در سبک اکشن سوم شخص است که انتخاب‌های پلیر می‌تواند پایان بازی را عوض کند مانند کمک کردن به غیر نظامی‌ها. حتی بعضی از این غیر نظامی‌ها را می‌توانید با خود همراه کنید. بازی  Left Alive برای پلتفرم‌های PC و PS4 در دست توسعه است و همانطور که اشاره شد تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 4 =