اخبار بازی

رونمایی از بازی The Last Remnant Remastered برای PS4

رونمایی از بازی The Last Remnant Remastered برای PS4

وی جی مگ: شرکت Square Enix از بازی The Last Remnant Remastered برای PS4 رونمایی کرد. چندی پیش بود که این ناشر بازی را از روی سرویس استیم حذف کرده بود. اکنون قرار است نسخه ریمستر شده بازی در تاریخ 6 دسامبر سال جاری (15 آذر 97) برای کنسول PS4 و البته تنها در ژاپن عرضه شود.

به گزارش وی جی مگ، عنوان The Last Remnant ابتدا در سال 2008 برای پلتفرم‌های PC و XBOX 360 عرضه شد. در حالی که این اثر نقش‌آفرینی برای عرضه روی کنسول PS3 هم برنامه‌ریزی شده بود اما این نسخه هرگز منتشر نشد. اکنون براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط کمپانی Square Enix، بازی The Last Remnant Remastered تنها به صورت دیجیتالی روی PS4 انتشار خواهد یافت. بازسازی آن هم توسط انجین Unreal Engine 3 صورت خواهد گرفت. در حال حاضر مشخص نیست این ریمستر تنها برای مناطق ژاپن به صورت ویژه عرضه خواهد شد یا بعدا در سایر مناطق هم در دسترس قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است The Last Remnant در زمان عرضه خود با واکنش‌های متفاوتی همراه شد.

می‌توان امیدوار بود با شروع رویداد Tokyo Game Show 2018 از تاریخ 20 سپتامبر، Square Enix جزئیات بیشتری در این باره به اشتراک بگذارد. به تازگی این شرکت لاین‌آپ خود را برای TGS 2018 اعلام کرده که قرار است عناوینی هم‌چون Kingdom Hearts 3، Left Alive و Project Prelude Rune در استریم پیش از شروع TGS در پنل شرکت سونی نمایش داشته باشند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + 12 =