اخبار بازی

همکاری Square Enix و Tencent‌برای ساخت بازی‌های بزرگ و پرهزینه

همکاری Square Enix و Tencent‌برای ساخت بازی‌های بزرگ و پرهزینه 1

وی جی مگ: امروز شرکت Square Enix اعلام کرد که با شرکت چینی Tencent مشارکت استراتژیک دارد تا روی باز‌های بزرگ و پرهزینه کار کنند. این همکاری اینگونه تعریف شده که برای سرعت بخشیدن به تجارت ساخت بازی و افزایش محتواها در سراسر دنیا است.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Square Enix به صورت خستگی ناپذیر در تلاش است تا عناوین منحصر به فردی برای طرفداران خود فراهم کند. این همکاری باعث ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک شده است که حالا می‌توانند عناوین AAA و IPهای بیشتری بسازند.

معاون ارشد گروه Tencent یعنی Steven Ma نظر خود را در این مورد به اشتراک گذاشته است: «ما انتظارات بسیار بالایی از این اتحاد استراتژیک داریم. Square Enix به ما این امکان را می‌دهد تا محدوده سرویس اینترنتی خود را افزایش دهیم و برای مشتری‌های ما محتواهای زیادی را فراهم می‌کنند.»

مدیرعامل و رئیس شرکت Square Enix یعنی Yosuke Mastuda قول یک تنوع بسیار سریع را در مورد محتواها داده است: « گروه Tencent و Square Enix چشم‌انداز خود را در مورد استفاده از تکنولوژی و خلاقیت برای تحویل دادن سرگرمی‌های بی‌نظیر را به اشتراک گذاشتند. این همکاری باعث می‌شود تا Square Enix بتواند به سرعت تنوع زیادی در محتواهای خود ایجاد کند و دسترسی به کانال‌ها وسیع برای مشتری‌ها را امکان‌پذیر کند.»

این هم‌کاری به غیر از اینکه به نفع این شرکت‌ها است، خبری خوبی برای گیمر‌ها نیز می‌باشد چراکه می‌توانیم انتظارات خود را از بازی‌های آینده آن‌ها بسیار بالا ببریم و منتظر بازی‌ها بسیار خوبی باشیم.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت − 7 =