اخبار بازی

عرضه بتا بخش داستانی Star Citizen در سال 2020

عرضه بتا بخش داستانی Star Citizen در سال 2020

وی جی مگ: استودیو Cloud Imperium امروز رسما اعلام کرد که بتا بخش داستانی Star Citizen در سال 2020 عرضه می‌شود. این بخش از ساخته Cloud Imperium تحت عنوان Squadron 42 شناخته می‌شود و قرار است در سه ماه دوم 2020 منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، برخلاف دیگر قسمت‌های این بازی که توسعه آنها به شکل فشرده دنبال شده و تمرکز اصلی تیم سازنده است، استودیو Cloud Imperium اعلام کرده که بخش داستانی Star Citizen تنها زمانی در دسترس قرار می‌گیرد که به سطح مورد نظر آنها از کیفیت رسیده باشد.

سازندگان بازی Star Citizen اعلام کرده‌اند که در حال حاضر تمرکز اصلی خود را روی حالت چند نفره قرار دارند و بخش داستانی یا همان Squadron 42 در اولویت توسعه آنها قرار ندارد. استودیو Cloud Imperium توضیح داده که توسعه تمامی محتواهای ساخته آنها تا سال 2020 به اتمام می‌رسد و بعد از آن، اعضای تیم تمرکز اصلی خود را روی ایجاد تعادل در بخش‌های مختلف قرار می‌دهند.

چندی پیش خبر دادیم که 10 درصد استودیو Cloud Imperium در مقابل جذب سرمایه‌ای 46 میلیون دلاری به سرمایه‌گذارها واگذار شده. سرمایه‌ای که قرار است تنها در زمینه تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد.

این نکته را نیز باید در نظر گرفت که بخش داستانی Star Citizen با حضور چهره‌هایی همچون گری الدمن، گیلیان اندرسون، مارک استرانگ، اندی سرکیس و مارک همیل توسعه پیدا می‌کند و در کنار صداگذاری از چهره‌ این بازیگرها نیز بهره‌برداری شده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 10 =