اخبار بازی

نتفلیکس همچنان به دنبال ساخت بازی Stranger Things است

نتفلیکس همچنان به دنبال ساخت بازی Stranger Things است

وی جی مگ: از زمان تعطیلی ناگهانی Telltale Games تولید بسیاری از پروژه‌های این کمپانی نیز کنسل شدند. یکی از این پروژه‌ها توسعه عنوانی با اقتباس از سریال محبوب و موفق شبکه نتفلیکس یعنی Stranger Things بود. با این حال به نظر می‌رسد شبکه نام‌برده هم‌چنان به دنبال ساخت بازی Stranger Things است.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر تنها یک تیم 25 نفره در استودیو Telltale باقی مانده و مشغول کار روی بازی Minecraft: Story Mode است که یک نسخه “ماجراجویی تعاملی” با همکاری شبکه نتفلیکس است که برای کنسول‌ها و PC عرضه می‌شود. بیانیه رسمی نتفلیکس در خصوص تعطیلی Telltale بدین شرح است «از اخبار منتشر شده پیرامون استودیو Telltale Games بسیار ناراحت شدیم. این کمپانی بازی‌های بزرگی را در گذشته تولید کرد و نشانی محونشدنی از خود در صنعت ویدئوگیم برجای گذاشت. بازی Minecraft: Story Mode هم‌چنان به همان حالتی که برنامه‌ریزی شده بود جلو می‌رود. با این حال هم‌چنان به دنبال ساخت بازی Stranger Things بوده و در حال بررسی گزینه‌های دیگر برای انتقال این اثر به مدیوم دیگری هستیم.»

همین امروز بود که صداپیشه شخصیت کلمنتاین از بازی The Walking Dead یعنی ملیسا هاچینسون اظهار کرده بود دو اپیزود باقی مانده از The Walking Dead: The Final Season نااتمام باقی مانده و منتشر نخواهد شد. متاسفانه طرفداران عنوان محبوب The Wolf Among Us نیز فصل دوم این بازی را هیچ‌گاه نخواهند دید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 16 =