اخبار بازی

رده‌بندی سنی بازی Sunset Overdrive برای PC

رده‌بندی سنی بازی Sunset Overdrive برای PC

وی جی مگ: بدون شک بازی Sunset Overdrive یکی از بهترین عناوین سال 2014 بود که توسط استودیو Insomniac Games برای کنسول Xbox One توسعه داده شد. با این حال ساخت بازی موفق Spider-Man برای کنسول PS4 باعث فراموشی عنوان انحصاری سوم شخص شوتر مایکروسافت نشده و باری دیگری عرضه بازی Sunset Overdrive برای PC بر سر زبان‌ها افتاده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Windows Central نهاد رده‌بندی سنی نرم‌افزارهای سرگرمی‌محور یا ESRB به تازگی بازی Sunset Overdrive برای PC را رده‌بندی سنی کرده که نشان می‌دهد در آینده‌ای نزدیک این نسخه منتشر خواهد شد. هم‌چنین در ماه می گذشته بود که لیستی مشابه توسط سازمان رده‌بندی سنی کره جنوبی به اشتراک گذاشته شده بود.

تاکنون شرکت مایکروسافت این نسخه را مورد تایید قرار نداده اما اگر این موضوع صحت داشته باشد رویداد  X018 که در هفته آینده برگزار می‌شود زمان مناسبی برای رونمایی نسخه PC بازی Sunset Overdrive است. با توجه به سرمایه‌گذاری‌های اخیر مایکروسافت روی بخش گیمینگ Windows 10، قابلیت بازی میان‌پلتفرمی از طریق سرویس Xbox Play Anywhere می‌تواند برای این اثر در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است ESRB بازی Sunset Overdrive را به دلیل وجود خون و خشونت، استفاده از کلمات نامناسب و مواردی دیگر برای مخاطب بزرگسال رده‌بندی کرده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 18 =