اخبار بازی

تبدیل Super Mario Odyssey به پرفروش‌ترین بازی سه بعدی این مجموعه

تبدیل Super Mario Odyssey به پرفروش‌ترین بازی سه بعدی این مجموعه

وی جی مگ: کمپانی نینتندو امروز گزارش مالی جدید خود را منتشر کرد که آمار فروش کنسول و بازی‌های آن را ارائه کرده و در این میان، یکی از بازی‌های انحصاری Switch رکورد جدیدی به ثبت رسانده است. طی این گزارش مشخص شد بازی Super Mario Odyssey به پرفروش‌ترین بازی سه بعدی این مجموعه تبدیل شده است.

به گزارش وی جی مگ، همان‌طور که پیش از این اعلام کردیم عنوان Super Mario Odyssey، جدیدترین نسخه سه‌ بعدی این مجموعه که در سال 2017 منتشر شد توانست 13.67 میلیون نسخه به فروش برساند. این آمار نه تنها بازی مذکور را در جایگاه دوم پرفروش‌ترین عناوین کنسول Nintendo Switch قرار می‌دهد بلکه Super Mario Odyssey را به پرفروش‌ترین بازی سه بعدی این مجموعه تبدیل می‌کند. عناوین سه بعدی این مجموعه شامل  Super Mario 64، Super Mario Sunshine، Super Mario Galaxy 1 & 2، Super Mario 3D Land، Super Mario 3D World و Super Mario Odyssey می‌شوند.

پیش از Odyssey این لقب در اختیار بازی Super Mario Galaxy قرار داشت که در تمام طول عمر خود 12.78 میلیون نسخه به فروش رسانده بود. نکته قابل توجه بدین شرح است Odyssey در حالی توانسته از رکورد ثبت شده توسط Super Mario Galaxy پیشی بگیرد که حتی 18 ماه از عرضه آن در بازار نمی‌گذرد. مسلما با توجه فروش ادامه‌دار Nintendo Switch بر فروش Super Mario Odyssey افزوده خواهد شد. باید دید این اثر می‌تواند به رکوردهای ثبت شده توسط عناوین دو بعدی این مجموعه Super Mario Bros. 3 و Super Mario World دست پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + سه =