اخبار بازی

عرضه انحصاری Super Meat Boy Forever در فروشگاه بازی Epic

عرضه انحصاری Super Meat Boy Forever در فروشگاه بازی Epic

وی جی مگ: در جریان برنامه Kina Funny نسخه جدید یکی از محبوب‌ترین بازی‌های مستقل چند سال اخیر یعنی Super Meat Boy Forever معرفی شد. اثری که قرار است در آپریل 2019 برای یک سال به صورت انحصاری از طریق فروشگاه بازی Epic به فروش برسد.

به گزارش وی جی مگ، سازندگان بازی Super Meat Boy Forever تایید کرده‌اند که این اثر برای Nintendo Switch، PS4 و Xbox One نیز در بازه زمانی اعلام شده برای PC عرضه می‌شود. با این تفاسیر کاربرهای فروشگاه استیم عملا برای یک سال از تجربه نسخه جدید Super Meat Boy محروم می‌شوند.

تامی رفنز به عنوان سازنده بازی Super Meat Boy Forever در جریان معرفی این اثر توضیح داده که یکی از اصلی‌ترین دلایلی که به سراغ فروشگاه بازی Epic  رفته این مسئله است Steam به بازیسازها اهمیت زیادی نمی‌دهد. در شرایطی که فروشگاه Valve چیزی میان 20 تا 30 درصد از میزان فروش را به خود اختصاص می‌دهد اما این وضعیت برای Epic تنها 12 درصد است.

نهایتا باید به این مسئله اشاره کرد که در ابتدا قرار بود نسخه‌ای جانبی از مجموعه Super Meat Boy معرفی شود اما مشخص شده که بازی Super Meat Boy Forever اثری کامل است و به عنوان یک نسخه جانبی شناخته نمی‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − پانزده =