اخبار بازی

فروش Switch در آمریکا از 10 میلیون دستگاه گذشت

فروش Switch در آمریکا از 10 میلیون دستگاه گذشت

وی جی مگ: گزارش NPD پیش از این از کنسول Nintendo Switch به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ماه دسامبر و هم‌جنین سال 2018 در آمریکا خبر داده بود. با این حال اکنون مشخص شد فروش Switch در آمریکا از 10 میلیون دستگاه عبور کرده است. بدین ترتیب کنسول هیبریدی نینتندو نقطه‌عطف جدیدی را پشت سر خود قرار داده است.

به گزارش وی جی مگ، دنیل احمد یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی در توییتر اعلام کرد که فروش Switch در آمریکا از 10 میلیون دستگاه گذشته است. میزان دقیق فروش Nintendo Switch در آمریکا به رقم 10.5 میلیون واحد اشاره دارد. برای مقایسه و ‌هم‌چنین نمایش بزرگی آمار ثبت شده توسط Switch می‌توانیم به کنسول WiiU اشاره کنیم که در تمام مدت زمان طول عمر خود 13.5 میلیون واحد فروخته بود.

نکته دیگری که گزارش منتشر شده بیان می‌دارد بدین شرح است فروش Switch در مدت زمان 22 ماهی که از انتشار آن می‌گذرد از فروش PS4 و Xbox One در بازه زمانی مشابه پس از عرضه آن‌ها بیشتر بوده است. در بازه زمانی مشابه یعنی 22 ماه پس از عرضه، فروش Switch به میزان 22 درصد از کنسول PS4 و به میزان 34 درصد از کنسول Xbox One بیشتر بوده است. این مسئله بیانگر آن است که Nintendo Switch حداقل فقط در آمریکا می‌تواند به پرفروش‌ترین کنسول نسل تبدیل شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − 11 =