اخبار بازی

پاداش 383 میلیون دلاری برای Rockstar Games

پاداش 383 میلیون دلاری برای Rockstar Games

وی جی مگ: گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد کارمندن Rockstar به واسطه عرضه Red Dead Redemption 2 و تداوم موفقیت Grand Theft Auto 5 پاداش 538 میلیون دلاری از سوی Take Two دریافت می‌کنند. هم‌چنین با اعلام Take Two مشخص شد پاداش 383 میلیون دلاری برای Rockstar Games در سال گذشته بین تمامی اعضای استودیو تقسیم شده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Bloomberg تحلیل‌گر BMO Capital Markets یعنی گریک جانسون تخمین می‌زند سازندگان Red Dead Redemption 2 به دلیل عرضه موفقیت‌آمیز ساخته خود مبلغ 538 میلیون دلار به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. سال گذشته نیز Take Two پاداش 383 میلیون دلاری برای Rockstar Games و بیش از 2000 کارمند این شرکت در نظر گرفت. اگرچه مشخص نشده بود سهم برادران هوسر از این پاداش چقدر است اما جانسون معتقد بود بخش عمده‌ای از این پاداش به این دو شخص اختصاص پیدا کرده است. با این حال این ناشر به تازگی دست به شفاف‌سازی زده و اعلام کرد پاداش 383 میلیون دلاری بین تمامی کارمندان این مجموعه بزرگ تقسیم شده است.

سخن‌گوی Take Two همین مورد را برای پاداش 538 میلیون دلاری امسال نیز اعلام کرد و این که برادران هوسر سهمی بیشتر از بقیه افراد دریافت کرده باشند را انکار کرد. کارشناسان هم‌چنین پیش‌بینی می‌کنند Red Dead Redemption 2 می‌تواند تا انتهای سال حداقل 15 میلیون نسخه فروش داشته باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − دو =