اخبار بازی

امکان شروع دوباره ساخت Tekken X Street Fighter وجود دارد

امکان شروع دوباره ساخت Tekken X Street Fighter وجود دارد

وی جی مگ: کاتسوهیرو هارادا تهیه کننده مجموعه بازی Tekken به تازگی برخی سوالات طرفداران این مجموعه را پاسخ داده و در میان آنها اشاره‌ای به امکان شروع دوباره ساخت Tekken X Street Fighter نیز داشته.

به گزارش وی جی مگ، هارادا در جریان یک استریم زنده توضیح داده که امکان شروع دوباره ساخت Tekken X Street Fighter وجود دارد و این بازی کنسل نشده اما فرایند ساخت آن فعلا متوقف شده و تاکنون چیزی حدود 30 درصد از آن دنبال شده.

در این میان برخی کاربرها از شرایط پورت بازی Tekken 7 برای Nintendo Switch پرسیده‌اند و هارادا همچون مدیران Bandai Namco به این موضوع اشاره کرده که اگر طرفداران چنین درخواستی داشته باشند در آینده به آن توجه می‌شود.

در حال حاضر فصل دوم Tekken 7 شروع شده و شش شخصیت جدید از جمله Negan از مجموعه The Walking Dead در این اثر مبارزه‌ای حاضر شده‌اند و هارادا درباره شرایط فصل سوم این توضیح را ارائه کرده که این موضوع تنها به فروش خوب Season Pass 2 بازی ارتباط دارد.

جالب است بدانید که بازی Tekken X Street Fighter اولین‌بار در سال 2010 و همزمان با Street Fighter X Tekken معرفی شد اما در شرایطی که بازی Capcom نسل گذشته منتشر شد، فعلا خبری از نسخه Bandai Namco برای این همکاری مشترک نیست.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 19 =