اخبار بازی

استودیو Telltale همچنان به دنبال اتمام ساخت فصل چهارم The Walking Dead

اتمام ساخت فصل چهارم The Walking Dead

وی جی مگ: به تازگی متوجه شدیم که استودیو Telltale بیشتر کارمندان خود را به علت مشکلات مالی اخراج کرده است و قرار است به زودی استودیو Telltale تعطیل شود اما کار این استودیو با بازی The Walking Dead تمام نشده است.

به گزارش و جی مگ، اوضاع استودیو Telltale تغییر کرده است ولی هنوز فصل آخر بازی The Walking Dead به پایان نرسیده است و دو قسمت از فصل آخر این بازی باید ساخته شود. به تازگی Telltale اعلام کرده که به دنبال کسانی هستند تا به آن‌ها کمک کنند تا فصل آخر بازی The Walking Dead را به پایان برسانند.

«درود به همه، ما خبری از بازی The Walking Dead داریم. با وجود همه مشکلات، کسانی با ما همکاری می‌کنند تا بتوانیم فصل آخر بازی The Walking Dead را بسازیم. با این حال نمی‌توانیم هیچ قولی بدهیم. ما به دنبال راه حلی هستیم تا قسمت 3 و 4 از فصل آخر این بازی را بسیازیم و آن را منتشر کنیم. قسمت دوم این فصل نیز فردا برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. امیدواریم تا برای سوال‌های شما جوابی داشته باشیم.»

شخصیت اصلی فصل چهارم مانند سایر فصل‌ها Clementine خواهد بود. این بازی برای دارندگان Season Pass و برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + هجده =