اخبار بازی

در گذشته AMC به دنبال سرمایه‌گذاری در Telltale‌ بوده

در گذشته AMC به دنبال سرمایه‌گذاری در Telltale‌ بوده

وی جی مگ: انتشار جزئیات در مورد چگونگی فروپاشی Telltale Games که در هفته گذشته اتفاق افتاد ادامه داشته و اکنون صحبت‌های جدید بیان می‌دارد در گذشته AMC به دنبال سرمایه‌گذاری در Telltale‌ بوده و شکل گرفتن این همکاری می‌توانست از نابودی سازنده بازی The Walking Dead جلوگیری نماید.

به گزارش وی جی مگ، به گفته یکی از موسسان شرکت Telltale Games یعنی دن کانرز سرگردانی و آشفتگی این کمپانی باعث شد تا نتواند از یک مجموعه مشخص پشتیبانی مالی دریافت کند. اکنون گزارش جدید وبسایت Variety از نام دو کمپانی برجسته دیگر خبر می‌دهد که Telltale امید داشت بتواند با آن‌ها همکاری نماید.

به گفته منابع این گزارش توسعه‌دهنده کره‌ای Smilegate و شبکه آمریکایی تلویزیونی AMC به دنبال سرمایه‌گذاری در Telltale‌ بودند. شرکت Smilegate به واسطه ساخت بازی‌های آنلاین و موبایلی شناخته شده و شبکه AMC نیز حقوق مربوط به ساخت اثر تلویزیونی The Walking Dead را در اختیار دارد. این مجموعه و ساخته Telltale Games در اصل براساس کومیک‌بوک‌های رابرتز کرکمن به تصویر کشیده شده‌اند.

هنوز مشخص نیست گفتگوی انجام شده میان کمپانی‌های نام‌برده به دریافت پشتیبانی مالی مربوط بوده یا همکاری در ساخت پروژه محور صحبت‌های آن‌ها بوده است. با این حال مدیریت Telltale Games در روز پنج‌شنبه به کارمندان خود گفته که گفتگو با مجموعه AMC به خوبی پیش رفته و انتظار می‌رود در چند هفته آینده از این شرکت حمایت مالی دریافت کنند. اما در بعدازظهر همان روز و تنها چند ساعت پس از جلسه برگزار شده یکی از کمپانی از صحبت‌های انجام شده پشیمان شد و از معامله عقب‌نشینی کرد و همکاری میان این دو شکل نگرفت.

وبسایت Variety هم‌چنین بیان می‌دارد در سال 2015 کمپانی فیلم‌سازی Lionsgate مایل بود تا برای ساخت یک نمایش که ترکیبی از داستان‌سرایی تعاملی و لایواکشن باشد با استودیو Telltale Games همکاری نماید که این اتفاق نیز انجام نشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 7 =