اخبار بازی

یک هفته قبل از تعطیلی، استودیو Telltale نیروی جدید استخدام کرده

یک هفته قبل از تعطیلی، استودیو Telltale نیروی جدید استخدام کرده

وی جی مگ: در حالی Telltale Games به یکباره بخش عمده‌ای از کارمندان خود را اخراج کرد با این حال براساس اطلاعات جدید یک هفته قبل از تعطیلی، استودیو Telltale نیروی جدید استخدام کرده است.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان روایت این استودیو امیلی گریس اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته که جزئیاتی در خصوص افرادی که تحت تاثیر بسته شدن Telltale قرار گرفتند را ارائه می‌کند. گریس در توییت ابتدایی خود نوشت «قبل از تعطیلی، استودیو Telltale نیروی جدید استخدام کرده بود. برخی از این افراد فرزند داشتند. حداقل یکی از این افراد در کشور نقل مکان کرده بود تا بتواند در محل کار جدید خود فعالیت کند. بسیاری از کارمندان این استودیو خانواده داشتند و اکنون آن‌ها هیچ گونه مزیت پس از خروج دریافت نمی‌کنند.»

در ادامه اظهار کرد «به دلیل مخارج بالا زندگی در Bay Area (منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو) بسیاری از همکاران بااستعداد من حقوق ماهانه خود را صرف خرج زندگی خود می‌کردند و اکنون با توجه به بیکار شدن خود نمی‌دانند ماه آینده را چگونه باید سر کنند.» «هیچ‌کدام از بی‌خوابی‌ها و اضافه‌کاری‌های آخر هفته با پرداخت دستمزد همراه نشد. توصیع می‌کنم تا زمانی که هیچ‌گاه پولی برای اضافه‌کاری خود دریافت نکردید این کار را انجام ندهید. از سلامت خود حفاظت کنید. زیرا کمپانی‌ها به هیچ وجه اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند.»

برچسب‌هاTellTale Telltale Games بازی
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 + 9 =