اخبار بازی

استودیو Telltale به‌زودی تعطیل می‌شود

استودیو Telltale به‌زودی تعطیل می‌شود

وی جی مگ: براساس گزارشات منتشر شده توسط چندین منابع مختلف استودیو Telltale خالق عناوین اپیزودیک ماجراجویی محبوبی هم‌چون Tales from the Borderlands، Batman، The Walking Dead و The Wolf Among Us تعداد بسیار زیادی از کارمندان مجموعه خود را اخراج کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از The Verge این استودیو بخش عمده کارمندان خود را اخراج کرده به طوری که هم‌اکنون تنها 25 نفر درون این مجموعه حضور دارند. وبسایت USGamer نیز در گزارش خود اظهار کرده است Telltale Games اعلام ورشکستگی کرده و تمامی عناوین در دست ساخت خود از جمله پروژه‌ Stranger Things و بازی مورد انتظار The Wolf Among Us 2 را کنسل کرده است. مخابره شدن این موضوع در ابتدا از جایی آغاز شد که بسیاری از کارمندان اخراج شده این شرکت در توییتر وضعیت خود را اعلام کرده و به دنبال فرصت شغلی می‌گشتند.

سپس آقای کوین برنر یکی از موسسان استودیو Telltale که سال قبل از این مجموعه جدا شده بود در بلاگ شخصی خود بیانیه‌ای در این خصوص منتشر کرد و از بسته شدن استودیو به دنبال اخراج‌های پرتعداد خبر داد. به گفته برنر این کمپانی طی چند سال اخیر با مشکلات مالی مواجه بوده و حجم کاری بالا و مشغول بودن روی پروژه‌های متعدد باعث شده تا استودیو در وضعیت نامناسبی قرار بگیرد. یک سال و نیم پیش برنر به دلیل اختلاف نظر درباره آینده شرکت از آن جدا شد. در ماه ژوئن هم شکایتی علیه Telltale Games به دلیل خسارت‌های وارد شده به او پس از اخراج تنظیم کرد.

پس از تمامی این موارد نوبت به بیانیه و تاییدیه رسمی کمپانی Telltale Games رسید. براساس این بیانیه رسمی، استودیو با مشکلات و موانع متعدد که عمدتا به مسائل مالی مربوط می‌شدند مواجه شده بود و وضعیت شرکت نیز غیر قابل تصور توصیف شد. همان‌طور که در گزارشات نیز اشاره شده بود در حال حاضر تنها 25 نفر در مجموعه حضور داشته تا وظایف نهایی خود را در قبال شرکت به اتمام برسانند که شامل انجام مراحل نهایی توسعه بازی The Walking Dead: The Final Season می‌شود. اثری که دومین اپیزود آن در تاریخ 25 سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + سیزده =