اخبار بازی

استودیو Telltale Games اعلام ورشکستگی می‌کند

استودیو Telltale Games اعلام ورشکستگی می‌کند

وی جی مگ: استودیو Telltale Games اعلام ورشکستگی می‌کند. پروسه انحلال و بسته شدن استودیو مذکور از چندی پیش آغاز شده و اکنون با سرعت بیشتری دنبال می‌شود. موسسه Sherwood Partners امور مربوط به تعطیلی و بسته شدن استودیو را انجام می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت GameDaily که با Sherwood گفتگویی انجام داده، موسسه Sherwood Partners با هر شخصی که مدعی داشتن سهی در دارایی‌ها و ساخته‌های Telltale دارد تماس برقرار کرده است. باید توضیح داد فرآیندی که استودیو مذکور در حال سپری کردن آن است واگذاری (Assignment) بوده، فرآیندی که شبیه ورشکستگی است اما با سرعت بیشتری انجام شده و کارها حل و فصل می‌شوند. در این حالت یک کمپانی می‌تواند بدون اینکه اعلام ورشکستگی کند از تجارت خارج شود.

هم‌چنین به نظر می‌رسد عناوین Telltale کم‌کم از استیم در حال حذف شدن هستند. در حالی که بازی‌هایی هم‌چون Game of Thrones، The Walking Dead و مواردی دیگر هم‌چنین در دسترس قرار دارند اما عناوینی دیگری مثل Back to the Future و Tales of Monkey Island در حال حاضر از دسترس خارج شده‌اند.

پس از اخراج جمع زیادی از کارمندان کمپانی، مدیر Telltale یعنی Pete Hawley اظهار کرده بوده که این مجموعه با 25 نفر به کار خود ادامه می‌دهد اما با توجه به فرآیند‌ها آغاز شده می‌توان نتیجه گرفت پایان این کمپانی به سرعت نزدیک می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × دو =