اخبار بازی

استودیو Telltale همچنان به دنبال اتمام ساخت The Walking Dead

استودیو Telltale همچنان به دنبال اتمام ساخت The Walking Dead

وی جی مگ: به دنبال اخراج شدن تعداد زیادی از کارمندان TellTale Games و قرار گرفتن این استودیو در آستانه تعطیلی، عنوان The Walking Dead از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف گردید. با این حال استودیو سازنده همچنان به دنبال اتمام ساخت The Walking Dead بوده و گزینه‌های مختلف را بررسی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از کوتاکو استودیو Telltale Games در حال مذاکره با کمپانی‌های دیگر است تا بتواند با استفاده از کارمندان و نیروی کاری قدیمی خود بازی The Walking Dead: The Final Season را به پایان برساند. منابع ناشناسی که در این مذاکرات مشارکت داشتند از این مسئله خبر داده‌اند گه شرکت نام‌برده با کمک نیروی سابق خود همچنان به دنبال اتمام ساخت The Walking Dead است.

براساس گزارش منتشر شده کار ساخت سومین قسمت از چهار قسمت فصل پایانی The Walking Dead در هنگام مشکلات به وجود آمده و اخراج کارمندان به اتمام رسیده بود و فرایند توسعه چهارمین و آخرین اپیزود بازی به‌تازگی آغاز شده بود. منبع مذکور بیان می‌دارد در بهترین حالت تمامی اعضای سابق استودیو برای آخرین کار خود باز خواهند گشت اما از آن جایی که تمامی آن‌ها به دنبال شغل جدید بودند نتیجه مذاکرات به زمان بستگی خواهد داشت.

در نتیجه هر نوع قرارداد احتمالی ممکن است شکل بگیرد و کمپانی دیگری اعضای سابق Telltale را برای یک پروژه قراردادی بازگرداند. بودجه مورد نیاز برای تولید نیز از طریق همین کمپانی دیگر تامین خواهد شد زیرا چنان‌چه Telltale چنین مبلغی را در اختیار داشت باید آن را برای حق خدمت کارمندانش پس از اخراج‌شان پرداخت می‌کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =