اخبار بازی

استودیو Telltale به دنبال واگذار کردن ادامه ساخت The Walking Dead

استودیو Telltale به دنبال واگذار کردن ادامه ساخت The Walking Dead

وی جی مگ: چند روز قبل بازی The Walking Dead: The Final Season از فروشگاه‌های دیجیتالی حذف گردید زیرا با اعلام Telltale Games این استودیو قادر نخواهد بود تا فصل آخر بازی نام‌برده را به اتمام برساند. با این حال اکنون این مجموعه اعلام کرده است به دنبال راهی برای واگذار کردن ادامه ساخت The Walking Dead بوده تا دو قسمت باقی مانده نیز ساخته و منتشر شوند.

به گزارش وی جی مگ، این استودیو در صحبت با وبسایت Polygon توضیح داد «همان‌طور که می‌دانید ما سیزن‌پس مربوط به The Walking Dead: The Final Season را از استورهای مختلف حذف کردیم. با این حال در تلاش برای واگذار کردن ادامه ساخت The Walking Dead هستیم تا توسعه‌دهنده دیگری وظیفه ساخت اپیزود 3 و 4 فصل آخر را برعهده بگیرد و مجموعه The Walking Dead به سرانجام برسد. نتیجه این تلاش‌ها هنگام بازگشت The Final Season به استورها و چگونگی انجام آن مشخص خواهد شد. امیدواریم تا پایان هفته سازنده‌ای برای این کار اعلام آمادگی کند. از بابت اتفاقات و نارحتی‌های پیش‌ آمده متاسف بوده و عذرخواهی می‌کنیم.»

بنابراین چنان‌چه Telltale نتواند برای ساخت فصل آخر The Walking Dead توسعه‌دهنده‌ای را پیدا کند این بازی نااتمام خواهد ماند. در حال حاضر دو قسمت از فصل آخر این بازی ماجراجویی برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =