اخبار بازی

قسمت‌های سوم و چهارم فصل آخر The Walking Dead به زودی منتشر می‌شود

قسمت‌های سوم و چهارم فصل آخر The Walking Dead به زودی منتشر می‌شود

وی جی مگ: کمپانی Skybound Games اعلام کرد به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره قسمت‌های سوم و چهارم فصل آخر The Walking Dead منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بخش گیم شرکت Skybound Entertainment در توییتر به طرفداران بازی The Walking Dead اطلاع داد اخبار بیشتری از این عنوان در راه است. استودیو Skybound می‌داند افرادی که پیگیر وضعیت The Walking Dead: The Final Season هنگامی که در دستان Telltale Games قرار داشت بودند به دنبال اطلاعات بیشتر از وضعیت ساخت و و تولید آن بوده و قول داد به‌زودی جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته می‌شود.

در ماه اکتبر بود پس از فروپاشی استودیو Telltale Games که منجر به اخراج جمع زیادی از کارمندان این شرکت و تعطیلی بیشتر پروژه‌های در دست ساخت‌شان گردید شرکت Skybound Games وظیفه توسعه قسمت‌های سوم و چهارم فصل آخر The Walking Dead را برعهده گرفت تا در فاصله دو اپیزود مانده به پایان این بازی، داستان آن نیمه کاره نماند. در حالی که برنامه‌ریزی اولیه صورت گرفته توسط Telltale پیش از وقوع اتفاقات به وجود آمده بدین گونه بود که اپیزود سوم تحت عنوان “Broken Toys” در ماه نوامبر و اپیزود چهارم با نام “Take Us Back” در ماه دسامبر عرضه شود با تغییرات صورت گرفته در تیم توسعه‌دهنده بازی بعید است انتشار قسمت‌های باقی مانده براساس برنامه‌ریزی قبلی انجام شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =