اخبار بازی

ساخت ادامه The Walking Dead توسط Skybound Games دنبال می‌شود

ساخت ادامه The Walking Dead توسط Skybound Games دنبال می‌شود

وی جی مگ: در جریان برگزاری رویداد New York Comic Con اعلام شد ساخت ادامه The Walking Dead توسط Skybound Games انجام می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Skybound Games توسط خالق The Walking Dead یعنی رابرت کرکمن تاسیس شده و اکنون در توییتر رسمی خود نوشت «بسیار خوش‌حالیم که اعلام کنیم ما با استودیو Telltale همکاری را ترتیب داده تا به Skybound اجازه داده شود ساخت TheWalkingDead: The Final Season ادامه پیدا کرده و به سرانجام خود برسد. داستان کلمناین باید به درستی به اتمام برسد. اطلاعات بیشتر به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد.»

‌هم‌چنین مقاله منتشر شده در وبسایت Variety بیان می‌دارد شرکت Skybound Games با اعضای تیم اصلی توسعه‌دهنده بازی کار خواهد کرد تا ادامه فصل چهارم و آخر این مجموعه محبوب را به پایان برساند. شخص رابرت کرکمن نیز در رویداد New York Comic Con اظهار کرد «نمی‌توانیم در یک سال هم کلمنتاین و هم اندرو لینکلن (بازیگر شخصیت ریک گرایمز در مجموعه تلویزیونی The Walking Dead ساخته شبکه AMC) را از دست بدهیم.»

با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این همکاری به اشتراک گذاشته نشده اما خبر خوب پایان یافتن داستان کلمنتاین از Telltale’s The Walking Dead است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =