اخبار بازی

این هفته بازی The Crew 2 را رایگان تجربه کنید

این هفته بازی The Crew 2 را رایگان تجربه کنید

وی جی مگ: این هفته می‌توانید بازی The Crew 2 را رایگان تجربه کنید. عنوان ریسینگ شرکت Ubisoft که با بهبودهای مختلفی نسبت به نسخه اول همراه شده و وسایل نقلیه متنوعی را در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Ubisoft اعلام کرد از امروز مورخ 13 دسامبر لغایت 17 دسامبر می‌توانید بازی The Crew 2 را رایگان تجربه کنید. این مورد شامل تمامی پلتفرم‌‎های بازی اعم از Xbox One، PS4 و PC روی استیم و Uplay می‌شود. تنها کافی است تا در این استورها نام بازی را جستجو کرده و با دانلود نسخه Trial آن به تجربه بازی بپردازید. چنان‌چه تجربه The Crew 2 را پسندید می‌توانید اقدام به تهیه آن نمایید که نسخه‌های Deluxe و Gold آن با 67 درصد تخفیف در دسترس قرار گرفته و با هزینه حدود 20 دلاری می‌توانید آن را خریداری نمایید. ناگفته نماند سیزن‌پس بازی نیز با تخفیف 30 درصدی همراه شده است.

در انتها باید اشاره کرد چنان‌چه در این فرصت به تجربه The Crew 2 اقدام کنید پیشرفت‌های شما قابل انتقال به نسخه کامل بازی خواهد بود. هم‌چنین از سوی Ubisoft با دریافت مزیت‌هایی همراه می‌شوید. افرادی که در انتهای هفته بازی را روی کنسول Xbox One تجربه کنند یک اتومبیل (BMW Z4 GT3 (2011 دریافت خواهند کرد. پلیرهای نسخه PS4 بازی یک Maserati Gran Turismo S 2009 و پلیرهای نسخه PC هم یک Ford GT 2005 دریافت می‌کنند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × سه =