اخبار بازی

فروش بازی The Forest از 5 میلیون نسخه گذشت

فروش بازی The Forest از 5 میلیون نسخه گذشت

وی جی مگ: از زمان عرضه اولیه به صورت نسخه دسترسی پیش از موعد در استیم در سال 2014 فروش بازی The Forest از 5 میلیون نسخه گذشت.

به گزارش وی جی مگ، برای ساخت این بازی Survival تنها 125 هزار دلار هزینه صورت گرفته است و اکنون فروش بازی The Forest از 5 میلیون نسخه عبور کرده. باید اشاره کرد فروش دقیق آن 5.3 میلیون نسخه بوده. هم‌چنین لازم به ذکر است که این بازی به‌تازگی با قیمت 20 دلار برای کنسول PS4 نیز در دسترس قرار گرفته است. استودیو Endnight Games نسخه اصلی بازی The Forest را پس از فرایند طولانی مدت توسعه آن در آپریل 2018 عرضه کرد. به‌روزرسانی‌های بسیاری نیز در وبسایت رسمی Endnight Games پست شدند که هر کدام جزئیات یک نسخه از بازی را به اشتراک می‌گذاشت. این جزئیات شامل قابلیت Coop و نسخه واقعیت مجازی بازی نیز می‌شوند که در حال حاضر نسخه بتا آن برای دو هدست Oculus و Vive در دسترس قرار دارد.

بازی The Forest به دنبال سانحه سقوط یک هواپیما آغاز می‌شود جایی که پلیر به صورت بازمانده‌ای تنها خود را در جنگلی اسرارآمیز پیدا می‌کند و باید با گروهی از آدم‌خواران، جهش‌یافتگان و مواردی دیگر بجنگد، محیط‌های جدید را کشف کند، موارد جدیدی بسازد تا بتواند زنده بماند. بازی توانسته به واسطه اتمسفر گیرا و ترسناک خود نقدهای مثبت زیادی در استیم کسب کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =