اخبار بازی

روایت سازندگان The Last of Us Part 2 از رقابت با دیگر استودیوهای سونی

روایت سازندگان The Last of Us Part 2 از رقابت با دیگر استودیوهای سونی

وی جی مگ: کمپانی سونی و استودیو‌های فرست پارتی آن با ساخت و تولید لاین‌آپی از بازی‌های انحصاری باکیفیت و تحسین شده به موفقیتی چشم‌گیر در این نسل دست پیدا کرده‌اند. حضور مجموعه‌ای از افراد با استعداد در چهارچوب استودیو‌های زیرمجموعه سونی و همکاری آن‌ها با یکدیگر چنین موفقیتی را به وجود آورده و اکنون روایت سازندگان The Last of Us Part 2 از رقابت با دیگر استودیوهای سونی نشان می‌دهد که این مسئله به بهبود و پیشرفت کیفیت کاری آن‌ها کمک کرده است.

به گزارش وی جی مگ، جان سویینی کارگردان هنری استودیو ناتی‌داگ و آرن مِیِر مدیر ارتباطات این کمپانی در گفتگو با آخرین شماره منتشر شده از نشریه ژاپنی و هفتگی فامیتسو، توضیح دادند که استودیو‌های فرست‌ پارتی سونی همواره با یک روحیه رقابت دوستانه به همراه یکدیگر کار می‌کنند و هر کدام سعی می‌کنند هنگام ساخت یک بازی جدید از عناوین دیگری مواردی را یاد بگیرند و همین سبب شده تا بازی‌های جدید تجربیات بهتری را ارئه کنند. به عنوان مثال مِیِر با اشاره به دو بازی God of War و Horizon: Zero Dawn گفت که هر دو این عناوین او را ترغیب کرده که به صورتی کار کند تا بازی The Last of Us Part 2 اثر باکیفیت‌تری باشد. سویینی ادامه داد که عناوین تحسین شده‌ای که توسط استودیو‌های سونی عرضه می‌شوند باعث می‌شود تا سایر تیم‌ها نیز سعی کنند کیفیت کاری خود را در همان حد ارائه کنند.

روایت سازندگان The Last of Us Part 2 از رقابت با دیگر استودیوهای سونی بدین شرح ادامه پیدا کرد که روحیه موجود میان تیم‌های مختلف نوعی رقابت جدال‌آمیز نبوده و همواره نوعی رابطه همکاری در قالب رقابت دوستانه میان آن‌ها برقرار بوده است. برای مثال اگر یکی از این استودیوها به موفقیت قابل توجهی با بازی‌هایش دست پیدا کند آن را به راحتی در اختیار سایر استودیوهای فرست‌ پارتی سونی قرار می‌دهد. این همکاری دوستانه سبب می‌شود تا همواره شاهد انتشار و ارائه تجربیاتی باکیفیت‌تر از آن‌ها باشیم. عنوان مورد انتظار The Last of Us Part 2 توسط استودیو ناتی‌داگ در حال توسعه بوده و هم‌اکنون زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − چهارده =