اخبار بازی

شایعه‌ای جدید درباره تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2

شایعه‌ای جدید درباره تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: به تازگی سرنخی در رابطه با تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 فاش شده است که البته نمی‌توان به طور کامل به آن اعتماد کرد. در حالی که سونی تاکنون هیچ گونه اظهارنظری درباره بازی نام‌برده نکرده شایعه جدید مدعی شده است بازی در سال 2019 انتشار می‌یابد که البته نباید چندان به آن اطمینان کرد.

به گزارش وی جی مگ، منبع این خبر یک چنل یوتیوب تحت عنوان “PlayStation Music” بوده است. در نگاه اول این چنل یک مورد رسمی فرعی برای شرکت سونی محسوب می‌شود اما از آن جایی که امروزه هر شخصی می‌تواند نام چنلش در یوتیوب را به هر عنوانی نام‌گذاری کند این مورد می‌تواند کاملا تصادفی و در عین حال غیررسمی باشد. ظاهرا این چنل تنها ساندترک‌های بازی The Last of Us Part 2 را آپلود می‌کند از جمله قطعه Wayfaring Strangers که در مراسم PSX 2017 توسط تروی بیکر و اشلی جانسون، صداپیشه دو شخصیت جول و الی به صورت زنده اجرا شد و در زیر این ویدئو نیز به تاریخ 2019 اشاره شد. با این حال این چنل فاقد نشان آبی‌رنگی است که صحت رسمی بودن چنل‌های مختلف را تایید می‌کند. تعداد بازدیدکنندگان و مشترکین این چنل نیز بسیار کم بوده و انتظار نمی‌رود این چنل به صورت رسمی مربوط به PlayStation شود.

با توجه به این که در رویداد PSX 2017 کارگردان بازی یعنی نیل دراکمن از استودیو ناتی‌داگ اظهار کرده بود 50 الی 60 از پروسه تولید این عنوان انجام شده است می‌توان انتظار داشت سرانجام در نمایشگاه E3 2019 به تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 اشاره شود. اثری که انتظار می‌رود در سال 2019 یا اوایل 2020 به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس قرار بگیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − سیزده =