اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازسازی Zelda: Link’s Awakening برای Switch معرفی شد

وی جی مگ: شب گذشته در جریان برگزاری رویداد Nintendo DirectT، این کمپانی از بازسازی Zelda: Link’s Awakening برای کنسول Nintendo Switch رونمایی کرد.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی نینتندو جزئیات چندانی در خصوص نسخه بازسازی The Legend Of Zelda: Link’s Awakening به اشتراک نگذاشت. این اثر همان نمای دوربین Top-Down نسخه اصلی را حفظ کرده است. Link’s Awakening اولین بازی دو بعدی از مجموعه Zelda بوده که برای کنسول Nintendo Switch منتشر می‌شود. هم‌چنین این نسخه شامل نوعی استایل بصری بوده که یادآور بازی A Link Between Worlds می‌شود.

عنوان The Legend Of Zelda: Link’s Awakening برای اولین بار در سال 1993 برای کنسول Game Boy منتشر شد و سپس در سال 1998 نسخه‌ای به‌روزرسانی شده از آن تحت عنوان Link’s Awakening DX عرضه شد. برخلاف بسیاری از بازی‌های این مجموعه، این نسخه در Hyrule دنبال نمی‌شد و در جزیره مرموزی به نام Koholint Island روایت می‌شد. پس از وقوع سانحه‌ای و خراب شدن کشتی که شخصیت Link در آن قرار دارد، این شخصیت در ساحل خود را پیدا می‌کند و متوجه می‌شود تنها راه برای فرار از این جزیره بازپس‌گیری هشت آلت جادویی و بیدار کردن نگهبان جزیره به اسم Wind Fish است. ویدئوی معرفی بازسازی Zelda: Link’s Awakening برای Switch را می‌توانید در بالا مشاهده کنید.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + هفت =