اخبار بازی

بازی The Lego Movie 2 در سال 2019 منتشر می‌شود

بازی The Lego Movie 2 در سال 2019 منتشر می‌شود

وی جی مگ: به دنبال تب و تاب حاصل پس از انتشار اولین تیزر تریلر، شرکت Warner Bros خبر از ساخت بازی The Lego Movie 2 با اقتباس از فیلم سینمایی آن داد که قرار است همزمان با اکران فیلم در اوایل سال 2019 منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه هیچ‌گونه تاریخ عرضه‌ دقیقی برای بازی The Lego Movie 2 اعلام نشده اما قرار است Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد این بازی باشند. کمپانی Warner Bros در بیانیه خود اظهار کرد «براساس حوادث فیلم The Lego Movie 2: The Second Part, مهاجمان بیگانه Bricksburg را به صورت یک خرابه به حال خود رها کردند. اکنون نوبت Emmet، Lucy و کاراکترهای قهرمان دیگری است که برای نجات دوستان خود از دست ساکنان غریبه Systar System اقدام کنند.»

درست به مانند دیگری بازی‌هایی که پیش از این توسط استودیو TT Games (استودیویی که ساخت LEGO The Incredibles و هم‌چنین Lego DC Super-Villains را در کارنامه دارد که در ماه اکتبر گذشته عرضه شد) توسعه پیدا کردند عنوان The Lego Movie 2: The Second Part از چندین شخصیت قابل بازی، پشتیبانی از قابلیت Coop دونفره، استفاده از پازل در مراحل برای حل کردن و مواردی دیگری برخوردار است. با توجه به این موضوع که فیلم The Lego Movie 2 برای ماه فوریه 2019 برنامه‌ریزی شده است باید دید کمپانی Warner Bros عرضه بازی را برای چه تاریخی در نظر می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 7 =