اخبار بازی

فروش بازی The Walking Dead: The Final Season متوقف شد

فروش بازی The Walking Dead: The Final Season

وی جی مگ: هفته پیش خبر ناخوشایندی منتشر شد که فهمیدیم استودیو Telltale Games بیشتر کارمندان خود را اخراج کرده است و به‌ زودی تعطیل می‌شود ولی تصمیم داشتند تا فصل آخر بازی The Walking Dead را به اتمام برسانند. به تازگی متوجه شدیم که فروش بازی The Walking Dead The Final Season متوقف شده است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی فروش نسخه دیجیتالی بازی برای همه پلتفرم‌ها متوقف شده است. این بازی از PlayStation Store، Xbox Games Store، Steam و GOG حذف شده‌است. در متنی به ویژه در متن GOG در صفحه بازی نوشته شده که این کمپانی درخواست کرده تا فروش این بازی به صورت موقت، متوقف شود که دلیل اصلی حذف این بازی از فروشگاه‌های آنلاین است.

بزرگترین فروشگاه آنلاین که هنوز Season Pass بازی در آن در دسترس است، Nintendo Switch eShop است. به هر حال فروش آن برای بیشتر پلتفرم‌ها متوقف شده است و انتظار می‌رود که به زود فروش آن در Nintendo Switch eShop نیز متوقف شود.

دو قسمت 3 و 4 از فصل پایانی بازی The Walking Dead مانده که به گفته توسعه‌دهندگان، این دو قسمت ساخته می‌شود ولی هیچ قولی در این مورد نداده‌اند و هنوز معلوم نیست که این دو قسمت ساخته می‌شود یا خیر.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + دوازده =