اخبار بازی

احتمال عرضه قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season تا انتهای سال 2018

احتمال عرضه قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season تا انتهای سال 2018

وی جی مگ: شرکت Skybound Games چند روز پیش اعلام کرد در Reddit به سوالاتی در خصوص فصل پایانی The Walking Dead پاسخ خواهد داد. در جریان برگزاری این جلسه پرسش و پاسخ اطلاعاتی درباره زمان عرضه قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، Ian Howe مدیرعامل شرکت Skybound Games در این جلسه پرسش و پاسخ به سوالاتی متفاوت جواب داد و بخش عمده‌ای از این سوالات نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت به زمان عرضه قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season ارتباط پیدا می‌کرد. Howe اظهار کرد در حال حاضر به دلیل مشکلات قانونی اوضاع کمی پیچیده بوده و به همین دلیل فرآیند تولید قسمت سوم عنوان نام‌برده برای مدتی متوقف شده است. با این حال Howe اطمینان کامل دارد که به زودی می‌توانند از میان مشکلات موجود عبور کرده و مراحل ساخت قسمت سوم از فصل نهایی داستان شخصیت کلمنتاین را به انمام برسانند.

در حالی که هم‌چنان هیچ گونه تاریخ انتشاری در دسترس قرار نگرفته اما Howe اظهار کرد که بیشتر کار قسمت سوم این بازی قبل از اخراج کارمندان توسط استودیو Telltale Games انجام شده بود و بنابراین کار زیادی از فرآیند این بازی باقی نمانده است. Howe ابراز امیدواری کرد قسمت سوم The Walking Dead: The Final Season تا انتهای سال 2018 و قبل از فرا رسیدن سال 2019 منتشر گردد.

اما در رابطه با قسمت چهارم The Walking Dead: The Final Season، این اپیزود تنها وارد مرحله پیش تولید شده و بنابراین توسعه آن چندان به صورت کامل آغاز نشده است. اما به دنبال آغاز پروسه ساخت آن، تمامی منابع مورد نیاز در اختیار تیم سازنده قرار می‌گیرد تا The Walking Dead به سرانجام مناسب دست پیدا کند. هم‌چنین مشخص شد در طول هفته گذشته با بیش از 40 نفر از اعضای سابق Telltale برای بازگشت و به اتمام رساندن پروژه تماس حاصل شد و آن‌ها نیز از این موضوع استقبال کردند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + سه =