اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season

اعلام تاریخ عرضه قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season

وی جی مگ: تعطیلی استودیو Telltale Games مطمئنا یکی از ناراحت‌کننده‌ترین داستان‌های صنعت بازی در سال 2018 بود اما در این میان شاید تنها نکته امیدوارکننده ماجرا حضور Skybound Games و ادامه ساخت فصل آخر Waking Dead است. امروز اما بالاخره تاریخ عرضه قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season مشخص شد.

به گزارش وی جی مگ، با عرضه قسمت سوم این بازی با عنوان Broken Toys، منوی این اثر تغییراتی را به خود دیده و مشخص شده که قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season در تاریخ 26 مارچ 2019 برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود.

هرچند هنوز Skybound Games رسما این تاریخ را تایید نکرده اما با توجه به منوی بازی می‌توان انتظار داشت که داستان کلمنتاین در دنیای The Walking Dead در ماه مارچ به پایان برسد. قسمت آخر The Walking Dead: The Final Season در شرایطی مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد که این فصل از مجموعه بازی The Walking Dead اولین‌بار در آگوست سال 2018 عرضه شد و سازندگانش بازگشت به ریشه‌های این مجموعه را وعده داده بودند.

نهایتا اما Telltale Games تعطیل شد و Skybound Games به عنوان مالک اصلی این مجموعه مراحل ساخت قسمت‌های سوم و چهارم آن را برعهده گرفت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفت + 1 =