اخبار بازی

ساخت The Walking Dead: The Final Season دوباره شروع شد

ساخت The Walking Dead: The Final Season دوباره شروع شد

وی جی مگ: همین دو ماه پیش بود که باخبر شدیم تعداد زیادی از اعضای استودیو Telltale Games این تولیدکننده مطرح را ترک خواهند کرد. وضعیت مالی این استودیو در شرایط نامناسبی قرار داشت و نهایتا وضعیت به شکلی رقم خورد که عملا می‌توان استودیو مورد نظر را تعطیل شده دانست. در این میان اما مهم‌ترین نگرانی طرفداران ساخت The Walking Dead: The Final Season بود که نیمه کاره رها شد.

به گزارش وی جی مگ، مدتی بعد از مشخص شدن مشکلات مالی استودیو Telltale Games کمپانی Skybound به عنوان مالک The Walking Dead اعلام کرد که در ادامه فرایند ساخت The Walking Dead: The Final Season را ادامه می‌دهد اما جزئیات چندانی را در این زمینه ارائه نکرد.

امروز اما بالاخره بعد از چند هفته کمپانی Skybound رسما اعلام کرد که بعد از برطرف کردن مشکلات حقوقی فرایند ساخت The Walking Dead: The Final Season را دوباره شروع کرده. جالب است که اکثر نفراتی که در حال حاضر جریان ساخت The Walking Dead: The Final Season را دوباره شروع کرده‌اند در اصل همان افرادی هستند که پیش‌تر عضوی از Telltale Games بودند.

در نهایت به این نکته اشاره شده که Skybound به‌زودی تاریخ عرضه قسمت‌های باقی مانده از فصل آخر بازی The Walking Dead را اعلام می‌کند. این مسئله را نیز باید در نظر گرفت که به‌زودی کاربرها برای بار دیگر می‌توانند تمامی فصول این مجموعه را خریداری و تجربه کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 14 =